KUKA? 
Olen Tiina Rauhala Jyväskylästä. Työskentelen yrittäjänä Suomen Tuotemerkkiedustus nimisessä perheyrityksessä, joka maahantuo kansainvälisiä hääpukumerkkejä. Yksi rakkaista työni toimenkuvista on Hääpukuneuvonta Helpdesk-palvelu, jonka välityksellä on mahdollisuus auttaa morsiamia hääpuvun etsinnän tiellä.

TAUSTAA.. Vuonna 2008 ajauduin työskentelemään hää- ja juhlapukumuodin pariin. Kaikki lähti siitä, kun halusin auttaa ystävää, joka oli jäämässä äitiyslomalle ja etsi yrityksensä tuotemerkkiedustajan työtehtäviin sopivaa tuuraajaa. Oma elämäntilanne oli tuolloin otollinen, sillä olin suunnitellun palaavani äitiyslomalta työelämään, mutta sopivaa työpaikkaa ei ollut tarjolla.

TARTUIN TILAISUUTEEN JA.. 15 vuotta myöhemmin, sillä tiellä ollaan! Hetkeäkään en ole katunut, vaikkakin aloittaessani olin pienen lapsen äiti ja tuntui aivan ”hullulta” hypätä täysin tuntemattomaan ilman toimialan koulutusta tai kokemusta. Minusta piti tulla ravintoloitsija tai pitopalveluyrittäjä, mutta kuinkas tässä näin kävi! Elämä voi todella yllättää. Höyrähdin hääpukuihin!

MIKSI? KENELLE? Morsiamilta on puuttunut vain heille suunnattu oma hääpukuihin suunnattu helpdesk -palvelu, josta voi kysyä, saada tietoa ja jakaa palautetta vaikkapa sovituskokemuksistaan. Nyt se vihdoinkin on mahdollista!

MIKSI TEEN? ”Minulla on vilpitön halu jakaa vuosien saatossa hääpukuihin karttunutta tietoa morsianten hyväksi, jotta he voisivat saada mahdollisimman unohtumattoman ja tunteiden täyteisen kokemuksen hääpukunsa etsintämatkalla.

Tunteet, joita hääpuku nostattaa pintaan ovat aitoja oli sitten kyseessä jännitystä, iloa, epävarmuutta, päättämättömyyttä, tyyneyttä, hiljaisuutta, onnenkiljahduksia tai liikutuksen kyyneliä. Kaikki tunteet kuuluvat asiaan onhan kyseessä hääpuku ja häät – elämän yksi ikimuistoisin päivä; kahden ihmisen rakkauden juhla.